Belle Qyra

Belle Qyra

Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah..

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama mu Ya Allah
Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah
Kau tempat ku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang bertakwa
Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan Mu
Saat kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud
Pada Mu(ya Allah)

Ya Allah ya tuhan ku,
Sesungguhnya engkau maha pengasih, maha penyayang lagi maha pengampun,
Aku hanya hamba Mu yang sering melakukan dosa2 yang dibenci oleh mu,
Ampunilah diriku Ya Allah.
sesungguhnya kepada Mu ku meminta, dan kepada Mu ku bersujud.
Lindungilah aku dari segala musibah yang tidak dpt aku tempuhi,
kuatkan lah iman ku, tabahkan lah hati ku untk melalui segala cobaan yang aku alami Ya Allah..
Berikanlah aku petunjuk kepada hidupku, Sucikan lah hati ku daripada segala kekotoran...
Ya Allah ya Rahman, 
Aku besujud kerna sedar akan kebesaranMu ya Allah,
Ampunilah segala dosa2 lama ku Ya Allah. 
berikan lah aku peluang untuk tebus segala dosa ku kepadaMu.
Ya Allah,
sesungguhnya Aku hambaMu yang sgt hina,
aku meminta kau ampunilah segala dosa org2 yang telah menganiyai diriku,
Tunjukkanlah kepadanya sesungguhnya kekejaman adalah amalan yang paling kau benci,
Buka kan lah hatinya,sucikan hatinya dan bawalah dia ke jalan yang kau redhai Ya Allah.
Ya Allah Tuhan Yang Maha Mengasihani,
Berkati lah segala yang dilakukan kedua org tua ku terhadapku.
Sesungguhnya mereka telah melahirkan dan membesarkan ku dengan penuh kasih sayang.
Berikanlah aku kesempatan untuk bukitkan kepada mereka bahawa aku bole menjadi anak yang berguna..
Hindarkanlah mereka dari segala bencana dan musibah ya Allah..
Amin..

No comments:

Post a Comment